HR ReggeliA Beck & Partners szervezésében

Építsünk munkáltatói márkát!

Átfogóan az employer branding területeiről, nézőpontjairól

2020. március 12. 10:00 - 12:00
Érdekel

A munkáltatói márka építése olyan, mint a legózás. A nagy egész számtalan színes, apró, és sok nagyobbacska darabból áll, amik szépen kapcsolódnak egymáshoz. Átfogó stratégiai gondolkodás nélkül, az egyes területekbe belekapva nagyobb kárt érhetünk el, mint eredményt.

A HR reggeli célja, hogy a részvevők komplex képet kapjanak arról, mekkora területet ölel fel az employer branding, hol és hogyan érdemes elkezdeni a munkát ahhoz, hogy hatékonyan tudjunk élni a benne rejlő lehetőségekkel.

Mi a HR felelőssége az employer brandingben és ki kapjon még szerepet a folyamatokban?

Tematika

Employer branding

Cservég–Szabó Manuéla
Előadó:
Cservég–Szabó Manuéla
marketing specialista
employer branding tanácsadó

2014 óta dolgozik együtt a Beck & Partners Kft-vel. Három évig töltötte be a cég marketingmenedzseri feladatait. A HR, a toborzás területén végzett marketing speciális feladatokat és egyedi látásmódot ad a munkaerőpiachoz, ami nagy részét lefedi a munkáltatói márka építéséhez szükséges tudásnak.

2016 óta kollégáival saját marketing-, és employer branding tanácsadói ügynökségként látják el a Beck & Parters Kft. online marketing és média feladatait is.

„Az employer brandinget a legtöbb cég erős marketing szemlélettel közelíti meg, ami nem hiba, csak sok esetben hiányzik a stratégia szintű és HR-es nézőpont. Az elmúlt 6 évben lehetőségem volt a fejvadászatot, a toborzást alaposan megismerni, betekintést nyerhettem sok-sok cég folyamataiba, és külföldi mintákat is vizsgálva beleástam magam a munkáltatói márka építésbe. Mindez igen izgalmas, összetett feladat, ami nem nélkülözi az tényszerű adatokat, de nagy helyet kap a kreativitás is.”

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött

Amivel várjuk

Érdekel

Jelentkezés: